tiistai 23. helmikuuta 2010

Pakkanen paukkuu

Tervehdys Lapista. Pakkasin lomalle MiMin mukaan. Pakatessa en yhtään ajatellut että Pakkasukko meinaa pitää mittarin lukemia -20 tienoilla. Tästä johtuen alkaa paperivarastoni olemaan jo lopussa koska ulkona ei ole tarennut pitkiä aikoja olemaan. Eilen käväistiin kyllä laskettelemassa ja viitisen tuntia vierähti mutta tänään olen saanut jo monta sivua aikaseksi sisällä takkatulta vahtiessa. Onneksi työn alla on myös opiskelujuttuja, ettei tarvikkeet ihan vielä ole täysin loppu.

On muuten todella rentoa scräpätä niillä tarvikkeilla mitä mukana sattuu olemaan. Otin mukaan kaikki pakit joita olin kasannut, olisiko ollut 4 tai 5 kappaletta. Pakeista sivut syntyivät todella nopeasti. Jämämateriaaleista olen kasaillut sivuja sen mitä niistä on syntynyt. Melko yksinkertaisia sivuja mutta ovat miellyttäneet omaa silmää ja sehän on pääasia. Tekeminen on ollut hauskaa ja nopeaa. Koristeiden määrä on minimissään koska ne sattuivat jäämään suurelta osin kotiin. Olen myös innostunut kirjomaan otsikoita, eipä lopu kirjaimet kesken. Pakeista on kyllä paljastunut sellaisiakin aakkostarroja joita en edes muistanut omistavani. Pakkejen hyvä puoli on se, että tykkään kun materiaalit on valittu valmiiksi ja voi vain scräpätä. Huono puoli on se, että jos pakkaan johonkin pakkiin vaikka jotkin aakkostarrat, unohdan niiden olemassaolon ja jos scräppään ilman pakkia niin eivät tule käyttöön. Viime viikolla ihmettelin missä mun kaikki aakkoset on, nyt tiedän, pakeissahan ne luurasi.

Postailen lomaviikon sivuja sitten kun pääsen kotiin. Niitä sitten riittääkin useammalle päivälle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti